fbpx
Spojte sa snami
Natália

Uverejnený

on

Je tu leto, podľa mňa najlepšie ročné obdobie, pretože práve v lete môžeme páliť oveľa viac kalórií ako v chladnejších mesiacoch.Ako na to?

Jednoducho. Leto je ideálny čas na chudnutie, slniečko priam volá po pohybe. Ale pozor, žiadne zaručené týždenné diéty, pri ktorých schudnete 10 kilo nefungujú. Keby to tak bolo, boli by všetci ľudia vo forme, takže pekne sa spolu naštartujeme. Skúste niekoľko mojich overených rád a výsledok uvidíte po niekoľkých týždňoch.

  1. Namiesto auta choďte do práce na bicykli alebo pešo, samozrejme, pokiaľ to nemáte 20 km.
  2. V práci choďte po schodoch, výťahu sa vyhýbajte oblúkom.
  3. Pite veľa tekutín, zelených čajov. Mnohokrát je za hladom schovaný iba smäd.
  4. Nezabúdajte na raňajky, čo pripomínam vždy, telo potrebujete naštartovať, ale nie praženou slaninou.
  5. V práci si urobte krátke prestávky, ponaťahujte si svaly, prejdite sa po pracovisku.
  6. Pri akejkoľvek činnosti doma si pustite hudbu a potancujte si, prídete na iné myšlienky a spálite ďalšie kalórie.
  7. Posledný bod na záver je ten najdôležitejší, do voľného času si zaraďte pohyb v prírode, stačí prechádzka, bicykel, chôdza, beh, každý podľa seba, čo má rád a zvládne. Hlavne neseďte doma s hlavou v počítači alebo na telefóne!

Verím priatelia, že ste sa nechali inšpirovať, a venujete viac času sebe a naštartujete svoje telo. Každý z nás sa chce cítiť dobre nielen pred letom, počas leta, ale počas celého roka. Držím palce!

Pokračovať v čítaní
Reklama

Beauty triky

Nová civilizačná choroba ohrozuje všetkých

Trpíte ňou aj vy?

Gabriela

Uverejnený

on

Sedím doma, sedím v práci, sedím v škole, sedím na káve. Sedím, sedím a sedím. Áno, reč je o sedavom spôsobe života. Tento spôsob života môžeme smelo zaradiť medzi civilizačné neduhy našej doby, ktoré veľmi negatívne ovplyvňujú naše zdravie.

Keď k tomu zarátame aj nezdravú stravu, absentujúci pohyb, pracovný stres, následky v podobe obezity, cukrovky, kŕčových žíl, problémov s chrbticou a iných závažných ochorení na seba nedajú dlho čakať.

Povieme si, však to je naša práca, takto sa robí, takto žijú všetci, nič s tým neurobím, je to dobou, to sú len výhovorky na oklamanie seba samých.

Ak sa táto téma dotýka aj vás, treba sa zamyslieť, čo s tým môžete urobiť, netreba čakať, kým sa vaše narušené zdravie ozve samé.

Čo robiť?

  1. Ak máme tento štýl života, treba jednoducho v prvom rade zmeniť svoj postoj. Musíme si povedať, že ho chceme zmeniť a musíme prestať byť pohodlný. Jednoducho si dať motivačný cieľ.
  2. Začať malými krokmi. Najskôr upraviť stravovanie, klasicky pridať viac zdravých jedál, menej sladkých a určite menej jesť večer.
  3. Začať so športom. Ja sa riadim heslom, akýkoľvek šport je lepší ako žiaden. A tak začnite chodiť pešo po schodoch, choďte sa bicyklovať, choďte plávať, zrelaxujte svaly, ktoré preťažujete pri sedení a zapojte tie, o ktorých ste doteraz možno ani nevedeli.
  4. V súčasnosti existujú rôzne typy stoličiek, fit lôpt, overballiek na sedenie, ktoré sa starajú o našu chrbticu. Prípadne môžeme zaradiť súbor cvičení SM systém. Ak si neviete poradiť, oslovte odborníka alebo fitinštruktora.
  5. Viac sa stretávajte s priateľmi, žiadne chatovanie na mobile, tablete, pc, jednoducho, choďte von, na turistiku, na prechádzku, hlavne neseďte doma, zaktívnite svoje telo a myseľ.
  6. Myslite pozitívne!

Pohyb a strava energiu mi dodáva, sedavému spôsobu života moje zdravie odoláva!

Pokračovať v čítaní

Najčítanejšie články