fbpx
Spojte sa snami

Uverejnený

on

V súčasnosti sa turistika a stanovanie stáva čoraz obľúbenejšou záľubou. Pobaliť sa na takýto výlet dokáže dať zabrať nie jednému zelenáčovi. Vzhľad batoha, v  ktorom máme všetko zabalené, vypovedá o našej zručnosti. Nič nenosiť v rukách, mať batoh poriadne zbalený, aby z neho nič nevytŕčalo ? Aj toto je vaším snom? Máme tu pre vás pár nápadov ako na to.

Tesne k chrbtu nedávate tvrdé predmety, ktoré by vás tlačili. Sekeru a iné predmety s ostrými hranami, ktoré by mohli batoh prederaviť, nosíme zásadne iba v riadnom obale.

Do spodnej časti batohu dáme spacká a veci na spanie, ktoré cez deň potrebovať nebudete.

Do časti, ktorá sa nachádza v oblasti pliec , uložíme najťažšie predmety , ako napríklad potraviny, konzervy, fľašu s vodou a podobne.

Navrchu necháme miesto na pršiplášť , nožík, peňaženku .

Zbalíme sa zároveň aj tak, že predmety, ktoré budeme počas cesty potrebovať sa dali rýchlo vybaliť.

OBSAH BATOHA PRI CELODENNEJ TÚRE

-nepremokavá vetrovka a pršiplášť

-náhradné ponožky a tričko

-vreckovky, toaletný papier

-zápalky

-lekárnička

-KPZ (skauti)

-baterka, čelovka

-vreckový nožík

-peňaženka

-uzlovačka

NA TÚRU S PRENOCOVANÍM PRIBAĽ

-nepremokavá celta

-spacák, karimatka

-ešus alebo miska na jedenie a lyžica

-oblečenie na noc

– náhradné oblečenie, obuv

-hygienické potreby

-plavky

-jedlo, voda

Pokračovať v čítaní
Reklama

Beauty triky

Ako najlepšie spáliť kalórie v lete?

Chudnutie v lete? Jasné, že áno!

Uverejnený

on

Je tu leto, podľa mňa najlepšie ročné obdobie, pretože práve v lete môžeme páliť oveľa viac kalórií ako v chladnejších mesiacoch.Ako na to?

Jednoducho. Leto je ideálny čas na chudnutie, slniečko priam volá po pohybe. Ale pozor, žiadne zaručené týždenné diéty, pri ktorých schudnete 10 kilo nefungujú. Keby to tak bolo, boli by všetci ľudia vo forme, takže pekne sa spolu naštartujeme. Skúste niekoľko mojich overených rád a výsledok uvidíte po niekoľkých týždňoch.

  1. Namiesto auta choďte do práce na bicykli alebo pešo, samozrejme, pokiaľ to nemáte 20 km.
  2. V práci choďte po schodoch, výťahu sa vyhýbajte oblúkom.
  3. Pite veľa tekutín, zelených čajov. Mnohokrát je za hladom schovaný iba smäd.
  4. Nezabúdajte na raňajky, čo pripomínam vždy, telo potrebujete naštartovať, ale nie praženou slaninou.
  5. V práci si urobte krátke prestávky, ponaťahujte si svaly, prejdite sa po pracovisku.
  6. Pri akejkoľvek činnosti doma si pustite hudbu a potancujte si, prídete na iné myšlienky a spálite ďalšie kalórie.
  7. Posledný bod na záver je ten najdôležitejší, do voľného času si zaraďte pohyb v prírode, stačí prechádzka, bicykel, chôdza, beh, každý podľa seba, čo má rád a zvládne. Hlavne neseďte doma s hlavou v počítači alebo na telefóne!

Verím priatelia, že ste sa nechali inšpirovať, a venujete viac času sebe a naštartujete svoje telo. Každý z nás sa chce cítiť dobre nielen pred letom, počas leta, ale počas celého roka. Držím palce!

Pokračovať v čítaní

Najčítanejšie články